Author Topic: F1 2017  (Read 2145 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dynamyte 9

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 6
Re: F1 2017
« Reply #15 on: August 28, 2017, 13:38:13 »
ne znam znaš li da u postavkama imaš stavku "controls", u kojoj možeš to promijeniti :haha:

nego, da se osvrnem na igru, napokon imam ponešto vremena.


1) classic cars. Ferrari iz 2004 je HEBENA ZVIJER, nešto što se apsolutno mora probati. osjećaj brzine je gotovo nerealan :& ostale aute nisam probao, izuzev Alonsovog Renaulta iz 2006 na kojem sam odvezao 5-6 krugova skraćene Suzuke.

2) Kimi je OP. na početnom screenu igre među 7-8 vozača nema Kimija, koji se naljutio pa u Career modu apsolutno sabija. U moje prve dvije utrke je odnio pobjede, a na nekoliko youtube f1 kanala sam vidio da se događa isto (kod Tiametmarduka je kimi na 5/5 pobjeda zasada :D )

3) novi auti. s obzirom na povećan downforce osjećam se više nego ugodno nakon što sam isključio traction control. ne sjećam se da li sam ikad osjetio toliko gripa u f1 igri. kao netko tko uvijek žrtvuje brzinu na pravcima za grip u zavojima sam jako zadovoljan. odvezao sam krugove na 4 bolida zasad, svaki je odličan, ali trakcija RB-a je nešto što će me dovesti u njihov tim jednom :&

4) postoji nekoliko desetaka različitih natjecanja na kojima se može voziti, npr natjecanje samo sa uličnim stazama (Monaco, Singapur i ekipa), što me jako veseli za online mod (jedino što dosada nisam isprobao).




nadalje, krenuo sam sa career modom, odabrao sam Haas kao treći najgori bolid, upao umjesto Hulkenberga. pri odabiru težine sam vidio da je napokon implementirano nešto što me mučilo na prošloj igri: više nema 6-7-8 težina nego postoji slider koji ide do 110% težine.  krenuo sam sa 75/110 zasada, kako ću se privikavati na igru tako ću podizati težinu.


odradio sam i prvi race weekend u career modeu. odrađujem full treninge i kvalifikacije, te 50% utrke (što je slučajno bilo podešeno na 25% za VN Australije, ispravit ću za ubuduće).
na treninzima sam pokušavao odraditi programe, te sam čak postavio dosta solidan setup bolida, očekivao sam top10 kvalifikacijsko vrijeme. međutim, u Q2 sam nakon P4 na supersoft gumama naivno pomislio da prolazim u treću rundu, te sam na kraju završio kao 12.

u utrci se dogodilo nešto što nikad nije - PREBACILI SU ME NA KRIVU STRATEGIJU!!!! utrka je počela na nekoj čudnoj kiši, krenuli smo na gumama za suho iako je kišica padala. na startu se probijam na p9, kasnije u krugu iskorištavam borbu Masse i Ricciarda te prolazim obojicu, dakle P7. prođe 5-6 krugova, kišica još uvijek pada,  izađe VSC, tim mi iz boksa sugerira promjenu na Intermediate gume, što i radim (očekivajući prijelaz na mokre uvjete). uz mene ulazi nekoliko bolida, gledam ih i smijem se kako su uzeli suhe gume...

Do kraja uspjevam zadržati P7, vozeći otprilike ista vremena kao auti oko mene, iako kišica nije prestala u nijednom trenu. Jako mi je neobično da sam 15 krugova proveo u "limbo" fazi između uvjeta za mokro i suho, također vozeći kao ostatak ekipe u sredini poretka (mercedesi, ferrariji i RB-ovi su odjurili naprijed). Iza mene se smjestio K-Mag, timski rezultat je odličan :)



Nakon utrke sam otvorio upgrade tree i izgubio se skroz. 4 grane i milijun opcija za odabir. potrajat će možda i 5-6 sezona da se skroz nadogradi bolid. S obzirom da je snaga motora bila dobra, odlučio sam krenuti od izdržljivosti komponenti i aerodinamike.




Druga utrka - Kina.

Apsolutno sam uništio svih 5 trening programa, auto je letio po stazi. U kvalifikacijama sam bez problema prošao u Q3, čak sam najbolje vrijeme u Q2 postavio sa tvrđom komponentom guma (planirao sam jedno zaustavljanje u boksu). I onda, u Q3 pada kiša, ne uspijevam spojiti 3 zavoja kako spada te završavam na (i dalje dobrom) 10. mjestu.

U utrku krenem monstruozno, nakon prva 2 zavoja sam na 4. mjestu. Pri izlasku u najduži pravac na stazi Hamilton i Kimi se dodiruju, što ja iskorištavam i prolazim obojicu, P2. Sa Vettelom naprijed nisam uspio držati ritam, no Hamilton me nikako nije uspio proći (izlazak na glavnu ravninu mi je bio odličan). Bliži se polovica utrke i pitstop, gume su mi na cca 20% ali razmišljam kako bar jednom moram stati u boks (po ne znam kojim pravilima.




Za mnom ulazi Hamilton, ali ne i ostatak ekipe. Izlazim na P10, te se do kraja sa svježijim gumama probijam do P6. Da nisam išao u boks borio bi se za pobjedu :fpalm:


Za sljedeću utrku težinu podižem na 80/100, ne sviđa mi se odma biti toliko kompetitivan. Plan je sa Haasom doći do naslova kroz par sezona, i onda prijeći u McLaren/RB. Zasad se samo nadam suhoj utrci :D

Kranči 10

  • CROPES-ovac od 2009
  • Naj PES: 6
  • HŽV
Re: F1 2017
« Reply #16 on: August 28, 2017, 16:14:50 »
Umjesto Grosjeana pretpostavljam.

Ne kužim ovo u Kini. Na 25% utrke nije potrebno ići mijenjati komponente guma?

Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2017
« Reply #17 on: August 28, 2017, 18:22:23 »
koliko sam primjetio najviše po komentarima na youtubeu izgleda da je trenutno 25% trajanje utrke bugovito...motori se puno brže troše (skraćeno im je trajanje zbog kraćih utrka, ali kako su treninzi jednak broj krugova bilo na 25% ili na 100% trajanju utrke onda se motori praktički unište nakon 2 odrađene utrke...moguće da je tako i sa gumama neka caka.

Ja sam običavao na F1 igrama voziti 25% utrke, ali sam na 2015 prešao na 50% iz dva razloga: taktika više dolazi do izražaja jer nije defaultni 1 stop za svih + ako se pogriješi ima se više vremena za nadoknaditi izgubljeno.

ne znam znaš li da u postavkama imaš stavku "controls", u kojoj možeš to promijeniti :haha:

Znam znam :D nego sam si napokon kupio novi gamepad, onaj za Xbox One, a on ima analogne triggere (L2 i R2 na PS gamepadu) koji su po defaultu postavljeni na gas i kočnicu i pokušavam se priviknuti na to jer mi je puno bolje da su gas i kočnica odvojeni (prije sam ih imao mapirane na desnom analogu, gore gas i dolje kočnica). Na desnom analogu su po defaultu sada pogled lijevo, desno i unatrag pa se eto ponekad dogodi da gledam iza umjesto da kočim...no moram priznati to se sve rijeđe događa :D
« Last Edit: August 28, 2017, 18:59:43 by Cuky »

dynamyte 9

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 6
Re: F1 2017
« Reply #18 on: August 28, 2017, 19:07:00 »
ovo za motore je istina, u 2 utrke sam koristio 2 motora. u planu mi je i prebaciti na utrke od 50%, jer sam tako igrao f12015 i f12016. mislio sam da je do mene jer sam na youtubeu vidio da se motori znatno manje troše, al nije pomogla ni maksimalan oprez u Kini :D

Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2017
« Reply #19 on: August 30, 2017, 19:01:18 »
danas je za PS4 pušten van patch koji igru diže na verziju 1.5 koji donosi slijedeće ispravke:
  • A missing gear fault will always be fixed after swapping out a worn gearbox for a new one.
  • Fixed a crash seen loading in to any Multiplayer session.
  • Reduced the amount of gearbox and engine wear when playing 25% distance races.
Za PC bi trebao biti vani sutra popodne, a za Xbox One u isto vrijeme ako bude odobren od strane Microsofta.

Za PC bi također trebao uključivati i fix za probleme koje su neki imali sa trzanjem zvuka tokom igre.

dynamyte 9

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 6
Re: F1 2017
« Reply #20 on: August 30, 2017, 21:18:26 »
zanimljivo, a meni je Steam patchirao igru cca 4-5min jučer.

prebacih na Expert (težina 80/100) te 50% utrke, sljedeći na redu Bahrein. Skužio sam da nisam napisao postavke vožnje, svi assisti su isključeni, trkaću liniju na nekim stazama uključim za P1 i P2 (zasada nije bilo potrebe, vjerovatno ću uključivati samo u Meksiku)., a mjenjač je ručni sa predloženom brzinom.

što se setupova tiče, skidam setupove od TRL Limitlessa te ih izmjenim da meni malo odgovaraju (većinom malo korigiram krila i camber/toe, a uvijek diferencijal, TRL otključa on thorttle diferencijal do kraja, ja podignem sa 50 na 55 većinom). setupovi su odlični, čovjek također radi i video tutorijale za setup, preporučam svakom.

Prije P1 mi je došao onaj čika za R&D i rekao da nam je aerodinamički update propao, jeeeeeeeeeeeej.

Trening programe sam po prvi puta sve zaljubičastio, iznenadilo me da sam tyre wear rasturio s obzirom da sam u par zavoja užasan sa kočenjem. Vremena su bila odlična, setup sam mic po mic doveo do dosta dobrog.

U kvalifikacije sam krenuo odlično, nakon drugog brzog kruga sam postavio odlično vrijeme. Odlučio sam ubrzati vrijeme jer nisam vidio šansu da ispadnem u Q1. I zaista, pri isteku vremena sam bio na dobroj 12. poziciji. Odvrti se screen, i pokaže da su me ČETVORICA vozača nadmašila poslije isteka samog vremena. Zbog zamjene mjenjača sam još imao kaznu od 5 mjesta, te startam kao zadnji.

Auto sam pretočio za 2.2 kruga, trebao mi je rich engine mod za probijanje. Strategija SS-SS-M, iako svaku utrku promijenim strategiju na kraju. Start je odličan, u prva 3 zavoja se probijam čak na 11. mjesto (hvala Alonso, hvala Honda :D ). I onda, na izlasku u DRS ravninu kaos, auti skoro pa stoje, prolazim ih sve i nađem se na nevjerovatnom 6. mjestu, ispred mene Mercedesi, Ferrariji i Massa. Massu sam hvatao dobrih 5-6 krugova, naposlijetku sam ga riješio na startno-ciljnoj ravnini uz DRS.

Svi oko mene su krenuli u boks, ostao sam 2 kruga dulje jer sam osjetio da bi mogao izvući strategiju SS-S-S (na Medium gumama se na treningu nisam nikako osjećao udobno). Do kraja utrke sam kontrolirao 5. mjesto, sa oko 1s po krugu sporijim vremenima od vodeće četvorke i držeći ekipu iza mene na 4-5s cijelo vrijeme. Fantastično 5. mjesto!



Zasad sedmi u poretku, daleko ispred kolege K-Maga.

Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2017
« Reply #21 on: August 30, 2017, 21:48:23 »
jučer je bila verzija 1.4 u kojoj su bile slijedeće promjene (i da ne bude zabune, igra je na dan izlaska bila na verziji 1.3):
  • The McLaren MP4/4 is now available for selection in Multiplayer modes for players with the Special Edition.
  • Players will no longer be incorrectly disqualified from Multiplayer sessions.
Ja se nisam još ozbiljno uhvatio karijere...malo mi je strka još na poslu do kraja ovog tjedna, a i prevruće mi je opet za igranje :D Odradio sam FP1 sa Ferrarijem u Australiji i za sada ne pretjerano dobro...P13 na kraju FP1, doduše koristio sam samo najtvrđe gume i Lean postavku motora (to mi ostala navika iz starijih F1 igara). Sa setupom se malo gubim isto, dosta sam izbirljiv kako mi se auto treba ponašat i prođe puno vremena dok si to pronađem, a nerijetko i momčadi zadam posla oko promjene prednjih krila :D

dynamyte 9

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 6
Re: F1 2017
« Reply #22 on: August 31, 2017, 03:36:22 »
Zato si ja na P1 dozvoljavam flashbacke, dok ne nađem setup da ne gubim vrijeme :D


Nego, zaružio sam da odradim i Rusiju, i bogami se isplatilo.


Trening odradio standardno, TRL-ov setup mi je dao odličnu osnovu, samo sam malo pročačkao diferencijal i ballast. Nove aute je užitak vozit po ovoj stazi, pogotovo po polukružnom zavoju 4. Bio sam dosta zadovoljan pokazanom brzinom, očekivao sam top10 finiš u kvalifikacijama.

Kvalifikacije su započele po kiši, čekao sam sam kraj Q1 da izađem na stazu, sa solidnim 11. vremenom prošao dalje. Na početku Q2 sam morao čekati 8min na nekakve popravke, te sam dobio vremena za 2 brza kruga. Prvi krug odradim loše, P14. Drugi krug odvezem apsolutno briljantno, pomislim si "napokon je to to", skinem skoro 2s sa prethodnog vremena... Kad ono P11. AI je definitivno prejak u kvalifikacijama/preslab u utrci, također mi je smiješno da svi poprave vremena za više od sekunde nakon isteka vremena.

Odabrao sam strategiju SS-S, misleći da neću moći paziti na gume. Krene utrka, u prvom zavoju prolazim četvoricu. U polukružnom zavoju sa vanjske strane izdržim kraj Ricciarda, idući zavoj sam na unutarnjoj strani i lagano preuzimam poziciju. Tek u drugom krugu dostižem i prolazim Kimija, te također i Bottasa kojeg je Massa zadržavao od početka (blagoslovljen bio Felipe, 2 utrke zaredom mi radiš usluge :& ). Nakon mog prolaska i Kimi napada Bottasa te se zapliću, gube puno vremena. Massa, kao u Bahreinu, nije imao puno šanse. Čim sam došao do DRS zone je bio nemoćan, uz odličnu vožnju sam se nalazio na P3, oko pola sekunde sporiji od vodećeg dvojca Hamilton-Vettel, te oko sekundu brži od ekipe iza.

Nakon 10-tak krugova Vettel je prošao Hamiltona, nakon čega je Hamilton počeo voziti jako sporo. U snimci utrke sam probao naći zašto, ali Vettelovo preticanje je bilo čisto. Prolazim Hamiltona i udaljavam se na nekih 4-5s, kad kreću prolasci kroz bokseve, više-manje su svi na strategiji jednog ulaska. Gume su se držale odlično, ostao sam čak 4 kruga dulje od predviđenog na supersoftu, prvi puta došavši do vodstva utrke, a zapravo u borbi za 2. mjesto.

Vozim zadnji krug prije ulaska, kad ono VETTEL OPET ODUSTAJE, opet problem sa motorom. Mijenjam gume ali na ultrasoft, jer sam morao ižmikati maksimum u preostalih 11 krugova. Izlazim i dalje na prvom mjestu, Bottas i Hamilton su mi za petama. Sljedećih nekoliko krugova nizam najbolje krugove utrke, udaljavam se na 3s od Mercedesovog dvojca 5 krugova prije kraja. Da ne bi sve bilo lagano pobrinula se kiša, staza je postala kliska što su ova dvojica odlično iskoristili i pošteno me pritisnuli zadnja 2 kruga. Srećom, nisu došli do prilike za pretjecanje, te sam odnio prvu pobjedu :party2:

Ovo će značit da za VN Španjolske opet podižem težinu, opet za 5 poena, na 85/110.

Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2017
« Reply #23 on: August 31, 2017, 18:21:35 »
Ja nisam nešto pretjerano daleko napredovao, al zato se našlo vremena za jedan "beauty shot" iz Australije :D Doduše slika nije nešto kvalitetna, zahvaljujući svom kompu moram igrati na najnižim postavkama, a štednja za novi napreduje no još koji mjesec neće biti :(


EDIT: odrađen je i FP2, napokon sam uhvatio volje i vremena...zabilježih 3. najbolje vrijeme (ovaj puta sa korištenim Ultra Soft gumama) iako niti jedan krug nisam imao čist...ili su bile moje greške ili problemi sa prometom. No brzina je tu, samo desetinku iza Hamiltona te dvije iza Vettela
« Last Edit: August 31, 2017, 20:29:22 by Cuky »

dynamyte 9

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 6
Re: F1 2017
« Reply #24 on: September 02, 2017, 16:52:13 »
imao bi vremena da se ne naslikavaš po stazi :prcko:


u čekanju da počnu prave kvalifikacije sam odradio cijeli GP vikend :D

VN Španjolske - uz Singapur, Abu Dhabi i Silverstone staza koju najmanje volim.

težina podignuta na 85/110, trening programe prošao (začudo) ljubičasto, postavio solidan setup sa malo jačim krilima od uobičajenog.

u kvalifikacijama sam došao skroz do Q3, što me iznenadilo (onda sam se sjetio da je u novom patchu stigao nerf kvalifikacijskih vremena AI vozača), na kraju odlično 7. mjesto.


kreće start utrke, na početnom screenu se nalazim na 2. mjestu na gridu. zbunjeno gledam, napravim restart cijele utrke da pogledam špicu ponovo, kad ono čak 13 vozača ima nekakve kazne. zaradio sam 5 mjesta za džabe :haha:

strategija S-H pa onda prijelaz na Intermediate, za drugu polovicu utrke je najavljena kiša.

Vettel starta užasno, u prvom zavoju ga lagano prolazim, P1. Odvajamo se od ostatka ekipe koju koči Perez, osjetim da je brži od mene ali me na ravnini jednostavno ne može proći. Svi (osim mene i Pereza) ulaze na promjenu guma, ja planiram ostati 2 kruga dulje kako bi mokre uvjete dočekao sa jednim zaustavljanjem. Izlazim iz boksa, Vettel je ispred mene cca 3s, u prvom zavoju blokiram prednje kotače, što iskorištava Kimi i prolazi me. Vidno brži i na mekšoj komponenti guma, bilo mi je samo bitno ostati manje od 15s iza njega i Vettela, jer su oni morali još jednom u boks. Vozim se tako na trećem mjestu dobrih 10-12 krugova, kad kreće kiša. Na potrošenim gumama i po mokrom sam imao velikih problema. Krug 24/33, izlazi VSC, riskiram mijenjajući gume na Intermediate. Kako naivno, kako naivno.

Na stazi me svi na suhim gumama prolaze, kada su svi naposlijetku izmjenjali gume pao sam na P6. Sa gumama za mokro istrošenim po nedovoljno mokrim uvjetima Hamilton i Ricciardo su me rapidno stizali. U zadnjem krugu mi k tome puca i prednja lijeva guma, srećom pa je razmak do K-Maga bio dobrih 30s i uspio sam zadržati P8.

Zaključak utrke: težina se može podignut za još koji poen, napokon guma puca u utrci (:& :& :& ),moram biti konzistentniji sa strategijom (zasad ili vrhunska ili užasno loša strategija)


Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2017
« Reply #25 on: September 08, 2017, 10:04:55 »
znači kod lika na VN Brazila kvalificira se zadnji i na kraju starta iz prvog reda jer jedino on i Raikkonen nisu zaradili nikakve kazne :lol:
« Last Edit: September 08, 2017, 10:06:37 by Cuky »

dynamyte 9

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 6
Re: F1 2017
« Reply #26 on: September 10, 2017, 00:05:32 »
Codemasters je objavio da su engine upgradeovi motora na McLarenu imali bug i da motor zapravo nije postajao bolji nadograđivanjem. Faktor realnosti = 100% :haha:

Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2017
« Reply #27 on: October 10, 2017, 16:34:50 »
Danas bi na Steamu trebao osvanuti patch 1.9 ili kako su ga nazvali "Sports Update" koji donosi:

EDIT: Update je pušten van...sitnih 2.4GB downloada na Steamu

New Features
  • New Spectator UI has been added to game.
  • LAN Mode has been added to PS4 and PC versions.
  • New Grid editor available in custom multiplayer modes.
  • Photo Mode is now available on PS4 & Xbox One.
  • Sports Update – Updated car and driver liveries.
  • Sports Update – Updated car performance levels.
Bug Fixes
  • Fixed an issue where continuing an online championship resulted in a crash.
  • Fixed an issue in multiplayer where blue flags were occurring at the start of a race once OSQ had finished.
  • Fixed issue where players could be disqualified at the end of a race if they were disqualified during the formation lap.
  • Fixed an issue in Multiplayer where the player position panel was showing incorrect positions when the spectating qualifying sessions.
  • Fixed a multiplayer issue where players were starting a race in the wrong cars after OSQ if host migration had occurred.
  • Fixed an issue where using an instant replay in practice and qualifying could cause the tyre models on all cars to disappear.
  • Fixed an issue with a flickering skybox during dynamic weather events.
  • Fixed an issue with lod popping on drivers heads when looking backwards with the camera during a race.
  • Fixed an issue where changing display resolution or Alt-Tabbing during gameplay caused severe lighting and graphical issues.
  • Fixed an issue where a white object was clipping through the players helmet.
  • Fixed an issue where tabbing out during a race in heavy rain caused water kick-up to stop working.
  • Fixed an issue with incorrect car images being shown in the standings screen after resuming a classic championship.
  • Fixed an issue where Jeff repeated that he didn’t receive your last message.
  • Fixed an issue where Jeff would use the wrong VO lines when requesting to box this lap pitting during practice programs.
  • Fixed an audio issue with the end of race commentary incorrectly stating a SC made an impact in the race after only a VSC was used in race.
  • Improved AI drivers ability when defending the inside line.
  • Improvements to AI pace balance between qualifying and race sessions.
  • AI Difficulty is now applied correctly in multiplayer sessions.
  • AI will now pit under the SC for optimal strategy instead of waiting for the SC to go in.
  • Player no longer told to catch SC when leading the race and already behind the SC.
  • Fixed an issue where the AI attempts to overtake a player with FW damage under SC conditions and then receive no penalties.
  • Increased the likelihood of SC & VSC periods occurring in online championships.
  • Fixed an issue where double points were being awarded for the AI when a player retired with terminal damage.
  • In career mode players can now use the laptop and not lose the opportunity to compete in a invitational event.
  • Fixed an issue which could show incorrect development time in weeks on R&D parts.
  • Driver number No 1 appears on car instead of 0 after winning drivers championship.
  • Fixed an issue where stop-go penalties could be ignored without receiving a penalty.
  • Achievement / Trophy – Up to Eleven will now unlock correctly.
  • Added the 2nd DRS detection zone to Baku and updated track map video.
  • Added pre-set controls for Heusinkveld pedals.
  • Fixed an issue where the Thrustmaster TX wheel was displaying Xbox Icons for all rim presets.
  • Fixed an issue where gearbox wear would stay at 0% when using no assists and manual gears during a 100% race weekend.
  • Fixed an issue where tyre allocations were defaulting to balanced after returning to weekend set-up screen.
  • Rebalanced medium traction control performance.
  • Fixed an issue with the ‘Find Me’ button on the leaderboard scrolling 100 places rather than to the player’s position.
  • Fixed an issue where Sauber and Mercedes were always the most interested teams when reputation levels are maxed out.
  • Various other fixes and improvements.





Ažuriran izgled bolida uključujući velike brojeve i imena vozača:








« Last Edit: October 10, 2017, 17:12:05 by Cuky »

Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2017
« Reply #28 on: October 21, 2017, 20:15:53 »
A evo pojavio se i mod koji omogućava da vozimo bez kacige :lol:


zlac 30

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • v.d. čuvara CROPES ključeva
Re: F1 2017
« Reply #29 on: November 07, 2017, 15:07:57 »
Late to the party, but