Author Topic: F1 2016  (Read 2562 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dynamyte 10

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 6
Re: F1 2016
« Reply #15 on: June 29, 2017, 17:41:48 »
Drži se idealne putanje, u brzini više kreći iz zavoja da spriječiš bježanje zadnjeg kraja. Izbjegavaj rubnike što više možeš. Probaj kočiti ranije pa kako se približavaš zavoju otpuštati kočnicu, to će ti uz potrošnju guma znatno olakšat ulaz u zavoj. Ne znam koliko postavljaš setup bolida, ali u pravilu što više se odmičeš od onih srednjih vrijednosti više će se trošit gume. Također, nauči igrat na manualni mjenjač ako nisi dosada, ja sam si jako smanjio potrošnju time. Ali prije svega vozi, vozi, vozi.

Evo ti jedan kraći tutorial, u kojem je više-manje navedeno ovo što sam gore napisao:








Što se mog Career moda tiče, sljedeća utrka u kalendaru je Kina (odveženo sinoć u kasnim satima)


Prije prvog treninga me čika obavijestio da je downforce nadogradnja instalirana.

Igrajući se na loading screenu skužih da se SC i krug zagrijavanja moraju posebno upaliti :haha:

FP1,2,3


R&D odvezao standardno, uz dosta dobra vremena. Jedino sa čime sam se mučio je izlaz na drugu DRS ravninu, gdje sam gubio užasno puno gripa. U FP3 sam išao voziti kvalifikacijska vremena, te sam ostao bez prednjeg kotača :D

Sljedeća nadogradnja - motor



Q


Ista shema kao i u Bahreinu, prvi krug dobar a drugi još bolji. Plasiran na idealno 11. mjesto. Sa ovim rezultatom sam pobijedio timskog kolegu Palmera u rivalstvu, sa podosta velikom razlikom.

gif pictures site
gif pictures site


UTRKA - 28 KRUGOVA


početak utrke odvio se u  fullwet uvjetima (i moje veselje zbog 11. mjesta opet pada u vodu). Odlično startam, nakon prva 2  zavoja sam se probio za 3 mjesta. Sa superiornim setupom pronalazim grip gdje ostali ne, i letim po stazi. U prvom zavoju petog kruga već prelazim u vodstvo, imao sam toliko više gripa da sam Hamiltona obišao sa vanjske strane. I dalje letim po stazi, nakon 2 kruga sam sagradio prednost od 3s, kad izađe (friško uključeni) SC jer se Alonso negdje slupao. S obzirom da bolid nisam nigdje vidio, iznenadilo me što je SC ostao cijela 3 kruga. Taman u zadnjem krugu mi iz boksa predlože prijelaz na Intermediate gume, s obzirom da je kiša dosta oslabila. I tako, nakon restarta nastane kaos, svi ulaze u boks, izlazim i dalje kao prvi. Ponovno letim stazom, za 5 krugova odmaknem 8s ispred Vettela, koji je u međuvremenu prošao Hamiltona. Staza se suši, vrijeme je za prijelaz na Medium gume, krug 17/28. U suhim uvjetima Ferrari i Mercedes iza mene imaju ogromnu prednost, Vettel mi ulazi u DRS zonu u 24. krugu. Pod pritiskom odvezem 2 najbolja kruga, ali u zadnjem krugu mi gume jednostavno odu, nigdje nema gripa. Izlaz na zadnju DRS ravninu, blago prokližem, i Vettel i Hamilton me sustižu, držim se unutarnje strane, vozimo trojica paralelno u predzadnji zavoj. Kočim jako i kočim kasno, provlačim se s unutrašnje strane, spašava me to što su Hamilton i Vettel imali blagi kontakt. Izlazim kao pobjednik iz VN Kine, što je (uz to da sam timskog kolegu već dvije utrke zaredom oderao sa preko minutu prednosti) očiti razlog da težinu podignem za jednu razinu.





gif pictures site



Utrkivanje na ovoj igri je odlično, AI se napokon ne boji vozit paralelno u zavojima, čak se na ravninama drže slipstreama da izvuku malo dodatne brzine. Također rade i greške, izljeću sa staze, promašuju apexe, sudaraju se. Jako sam zadovoljan igrom :)

Kranči 11

  • CROPES-ovac od 2009
  • Naj PES: 6
  • HŽV
Re: F1 2016
« Reply #16 on: June 29, 2017, 21:42:17 »
Timski ti je trenutačno najgori vozač na gridu.. tako da se može reći da su ga jako dobro napravili.

articoka 9

  • CROPES-ovac od 2006
Re: F1 2016
« Reply #17 on: June 30, 2017, 14:16:01 »
@dyn ma nema sanse. Djabe tutovi. Vozit na manual gear mi nije opcija. Pokusavo sam sa full asistom i bez asista sto se tice kocenja i idealne putanje. I isti k**** je. Uvijek sam u crvenom. Vozio brzo ili sporo. Ne znam ja to i jebajga. Plus, sve mi je na low/ultra low i jos uvijek trza tak da se sa tim dijelom treninga uopce vise necu zamarat.

dynamyte 10

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 6
Re: F1 2016
« Reply #18 on: June 30, 2017, 20:51:21 »
Također ovisi i o stazi, ja npr u Rusiji jedva izvlačim zeleno, dok sam u Kini 5/7 krugova bio ljubičast.  Probat ću baš sa automatskim mjenjačem da vidim kolika će bit razlika. Od assista će ti za gume pomoći EVENTUALNO abs i traction control (maksimalno na medium).

Još jedna stvar koja mi pada na pamet je gamepad.  Sa čime igraš? Ako je neki stariji gamepad onda je logično da će kontrole bit krutije :D

articoka 9

  • CROPES-ovac od 2006
Re: F1 2016
« Reply #19 on: June 30, 2017, 21:15:18 »
ovdje je u pitanju bila prva staza. a na bahreinu nisam ni pokusavo. samo sam preskocio xD ma tipkovnica. ali stvar je u tome sto meni prema crvenom ide i na ravnici kad je lagano zakrivljenje. prestrasno

Cuky 47

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2016
« Reply #20 on: July 01, 2017, 15:44:34 »
zato jer je poanta tih treninga da odradiš krug što je brze moguće sa što manje opterećenja. Dakle lagana skretanja u zavoje (što je na tipkovnici tebi nažalost nemoguće), nagla kočenja sa postupnim otpuštanjem kočnice kako se brzina smanjuje i zavoj približava, te nježno ubrzavanje iz zavoja.

Krug ti je u tom dijelu treninga barem nekoliko sekundi sporiji nego što stvarno možeš brzo odraditi jer prvo i osnovno paziš gume.

Kranči 11

  • CROPES-ovac od 2009
  • Naj PES: 6
  • HŽV
Re: F1 2016
« Reply #21 on: July 02, 2017, 15:57:22 »
Prva utrka i odmah me spucaju u zid oba Ferrarija. :haha:
Prvi put sam se spasio, pa sam otišao u boks na promjenu prednjeg krila, dok me je drugi put Vettel spucao u zid tako da sam slomio kotač i samim time morao odustati.

Što se tiče same igre, definitivno ima razlike u odnosu na 2014 i čini mi se težim voziti (iako igram na volanu), tj. nije dovoljno samo odvoziti par krugova i već osjećaš kao da ide po tračnicama, nego treba dosta voziti. Zbog toga su mi ona tri zadatka koja se moraju ispuniti u FP1/2/3 odlična stvar.

dynamyte 10

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 6
Re: F1 2016
« Reply #22 on: July 02, 2017, 22:58:25 »
Pitam se tko je krivac za sudare :prcko:



Odvezoh Soči, stazu koja mi je (do ovog vikenda :D) bila draga.  Težinu sam podigao sa Hard na Expert i nisam znao što očekivati.



FP1,2,3


Track acclimatization i Q pace testove sam prošao, ali nikako nisam mogao proći tyre wear, čak niti onaj osnovni. AI je užasno brz na treninzima, po 2s u odnosu na Q/utrku, u FP1 i 2 sam završio na zadnjem mjestu a u FP3 na predzadnjem. Nikako nisam mogao naći ritam na stazi, isto kao ni setup koji mi odgovara (za to krivim Renault sa urođenim understeer problemom).


Prije ulaska u kvalifikacije su mi šefovi tima postavili novog rivala: Kimija. Odvalih se od smijeha jer mu na ovoj težini neću biti ni blizu :haha:




Q


Kao i svaku utrku dosada, izađem na stazu odma na početku kvalifikacija. Odvezem solidan prvi krug, u drugom krugu opet vozim jako dobro ali izgubim zadnji kraj pri izlasku iz zavoja 11, te blago oštetim prednje krilo. Ulazim u boks po friški supersoft, kad ono krene kiša, ostanem na prvotno postavljenom vremenu, dovoljno za P20.



image hosting no sign up

UTRKA - 27 KRUGOVA


Odabirem neobičnu strategiju jednog ulaska u bokseve, Medium - Soft komponente.

Odličan start, bez obzira na tvrđe gume u prvom krugu dolazim do 14. mjesta. Vozim se u koloni od 6-7 bolida, iza Alonsa i Bottasa. Prolazim obojicu ali se ne mogu odvojiti od njih, te se vozikamo tako. U 8. krugu bolidi kreću u boks, cijela kolona osim mene ode u 10. krugu, a u 12. na stazu izađe SC, dobijem besplatno zaustavljanje. Sa 6. mjesta krećem nazad u utrku (krug 14/27). Znatno sam sporiji od Vettela ispred mene, Kimi me zaobilazi vrlo brzo. Očigledno štopam kolonu iza sebe, te još dodatno gubim vrijeme u borbama sa Williamsima. Uspjevam održati svoju poziciju te završavam kao sedmi.





image hosting no sign up

articoka 9

  • CROPES-ovac od 2006
Re: F1 2016
« Reply #23 on: July 05, 2017, 19:19:10 »
Maknuo sam brake assist i konacno u sochiu prvi put proso tyre management. Jest da su 3 zelena (blize ljubicastom) i u jednom se shebo al napredak je ogroman. Cak radim puno brza vremena bez brake assista. Sad cu putanju stavit samo na zavojima jer nemam bas previse vremena igrat i ucit stazu.