Author Topic: F1 2016  (Read 1255 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cuky 46

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
F1 2016
« on: June 15, 2016, 13:08:35 »
Poznate su neke od novosti koje će se naći u F1 2016:
  • Nakon godine izbivanja vraća se karijera. Trajati će 10 sezona, uključivati će razvijanje bolida, biti će moguće izabrati svoj broj koji će nas pratiti kroz cijelu karijeru te dizajn kacige (još nije poznato hoće li biti ponuđeni dizajni kao u starijim F1 igrama ili će biti moguće dizajnirati sam). Također biti će moguće izabrati izgled svog vozača koji će biti vidljiv u animacijama
  • Vraća se Safety Car, a po prvi puta biti će uključen i Virtual Safety Car
  • Moguće je odabrati (osim u karijeri/prvestvu) u koje doba dana se želi voziti na stazi (jutro, podne, popodne, sumrak i sl)


Također, pojavila su se i 3 videa sa E3...sva tri videa su po jedan krug sa Haas-om u Kanadi i SAD-u (suho, sumrak) te Brazilu (kiša)



dynamyte 9

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 6
Re: F1 2016
« Reply #1 on: June 25, 2017, 21:45:41 »
Napokon se dočepah ključa za igru (kad već baka nije bila u stanju ispeć kolač :D), odvezao sam 20-tak krugova sa Kimmijem na Monzi i postavio najbolje vrijeme od 1:24:892, što je cca 3s sporije od prošlogodišnjih Q vremena Ferrarija. Kroz par dana će se osloboditi vremena i da krenem sa Career modom, gdje ću krenuti sa Renaultom. Svakako ću progresiju postati ovdje, šteta da odlična igra ostane bez pokrivenosti na forumu :)

dinamovac 1

  • CROPES-ovac od 2013
  • Naj PES: 2015
Re: F1 2016
« Reply #2 on: June 26, 2017, 14:12:17 »
Napokon se dočepah ključa za igru (kad već baka nije bila u stanju ispeć kolač :D), odvezao sam 20-tak krugova sa Kimmijem na Monzi i postavio najbolje vrijeme od 1:24:892, što je cca 3s sporije od prošlogodišnjih Q vremena Ferrarija. Kroz par dana će se osloboditi vremena i da krenem sa Career modom, gdje ću krenuti sa Renaultom. Svakako ću progresiju postati ovdje, šteta da odlična igra ostane bez pokrivenosti na forumu :)

Eto jesi pogodio tajming, danas baka ispekla kolač taman :D

Kranči 10

  • CROPES-ovac od 2009
  • Naj PES: 6
  • HŽV
Re: F1 2016
« Reply #3 on: June 26, 2017, 16:46:23 »
...danas baka ispekla kolač taman :D


dynamyte 9

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 6
Re: F1 2016
« Reply #4 on: June 27, 2017, 10:43:45 »
srećom pa sam ključ dobio od kolege (koštalo me platit pivo), propucao bi se da sam dao 30€ dan prije kolača :haha:

plavi08 26

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 6
Re: F1 2016
« Reply #5 on: June 27, 2017, 12:00:10 »
Sad propucaj kolegu :lol:

dynamyte 9

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 6
Re: F1 2016
« Reply #6 on: June 27, 2017, 13:13:53 »
Ma on se izigrao, kupio je igru još prošlu jesen.


Nego, krenuo ja u career mode. Odabrao Renault, uletio u ekipu umjesto Magnussena. Odlučio sam se naučit igrat sa ručnim mjenjačem, pa sam zasada odabrao težinu Hard. Jedini assist kojeg koristim je pit limiter, kojeg ću ugasit kad kroz par dana izvještim usporavanje pri ulazu u boks. Igram na 50% utrke, Short Q (jedna runda kvalifikacija), te sva 3 treninga.


FP1

U novom R&D (research&development) modu sada postoje 3 grupe zadataka, u odnosu na F1 2014 koja je imala (ako se ne varam) samo target vrijeme. Radi se o zadacima uštede guma (kroz 7 krugova je cilj svaki krug što više očuvati gume, pritom ostvarujući neko normalno vrijeme kruga), privikavanja na stazu (postavljena "vrata" kroz kroja se mora proći sa što većom brzinom da bi se dobivali bodovi, u biti praćenje trkaće putanje  + pravovremena DRS aktivacija), te kvalifikacijskih krugova (postić najbolje moguće vrijeme).

Ne znam mogu li se ti zadaci prenašati u FP2/FP3 (pretpostavljam da mogu), jer sam ih sve odradio u prvom treningu.

Jedini task kojeg nisam izvršio sa ocjenom Perfect bio je Tyre managment. Potrošnja guma je nešto što me mučilo i u prethodnim igrama, djelom svaljujem krivnju i na blagu nezgrapnost igranja preko gamepada.

Bodovi dobiveni ispunjavanjem taskova se mogu trošiti na nadogradnje bolida, čak je moguće odabrati koji dio bolida će se nadograditi. Sam sam odabrao nadogradnju šasije, te će bolid od sljedećeg vikenda biti lakši.

 

FP2

S obzirom da sam ispunio R&D potrebe, samo sam kružio po stazi, pokušavajući pronaći setup koji bi mi odgovarao. Imam velikih problema sa trakcijom prilikom izlaska iz zavoja, igra je jako dobra u kažnjavanju vožnje po rubnicima. Velik napredak u odnosu na F1 2015, gdje sam mogao pošteno zagaziti rubnik pod punim gasom bez da mi bolid pobjegne.


FP3

Pala je kiša, te sam odlučio preskočiti trening. Kao što će se vidjeti poslije, gadno sam pogriješio.




Q

Krenule kvalifikacije, kad ono fullwet uvjeti. Nisam podešavao bolid za mokru stazu, izuzev prednjeg krila (Parc ferme, očekivao sam suhu utrku). U prvom brzom krugu prelazim preko rubnika, gubim kontrolu nad bolidom i ostajem bez prednjeg desnog kotača. Zadnje mjesto. Ali pogledajte tko je bio prvi :haha:






RACE

Novi, manualni start je odlična stvar. Više nema toga da igra zadržava kretanje s mjesta, nego igrač sam drži spojku (kod mene R1), što čak omogućava pogrešan start.

Utrka je bila suha, pa sam (pretpostavljam) imao blagu pogodnost setupa za suho. Startao sam odlično, te se nakon prvog kruga probio sa 22. na 14. mjesto. U trećem krugu je ispred mene nastao košmar (borba Hulkenberg-Button), što sam ja iskoristio i prošao obojicu. Nakon odličnog izlaza iz zadnjeg zavoja uz DRS prolazim Pereza, te se nalazim na korak do bodova. Ispred mene je čovjek sa pole positiona, Alonso :D

U devetom krugu ulazim u boks, mijenjam sa Sofsa na SuperSoft. Izlazim na stazu i shvaćam da sam napravio pogrešku u strategiji. Idealnija strategija bi bila uzeti još jedan Soft pa onda preći na Medium. Svi oko mene su prešli na Medium, letim stazom i dolazim čak do sedmog mjesta u jednom trenutku. No, nakon 5 krugova kreće degradacija, kao i moje gubljenje vremena/pozicija. Procjenih da će se najviše isplatiti ako ostanem dulje na Supersoftu i onda prijeđem na Medium. Izdržao sam još 3 kruga, izgubio 4 pozicije (ispao iz bodova), te u boks ulazim kao 11.

2 kruga poslije (20/29 krugova) svi ispred mene staju u bokseve, Massa kao 10. izlazi tik ispred mene. Pokušavam držati tempo s njim, što mi jedva uspjeva za rukom.

Krug 26/29, još jedan odličan izlaz iz zadnjeg zavoja, slipstream+drs rade svoje, Massa pokriva unutarnju stranu (nešto što nisam nikad vidio u F1 igri), u prvi zavoj ulazim s vanjske strane, nagazim rubnik na izlazu i izvrtim se, srećom se nisam zabio u ogradu, prošao sam sa lakšim oštećenjem prednjeg krila. Dok sam se iskobeljao nazad na stazu prošli su me Sainz i Bottas. U međuvremenu je Hulkenberg imao kvar na bolidu te su ga svi počeli prolaziti, da sam samo ostao iza Masse osvojio bi bod :stupid:

Dogodila mi se još jedna nikad viđena stvar u F1 igrama, Rosberg me obišao za krug :D

Utrka završena na 13. mjestu, ispred timskog kolege, iznad očekivanog 19. mjesta. Tim je presretan, ja baš i nisam.






Kranči 10

  • CROPES-ovac od 2009
  • Naj PES: 6
  • HŽV
Re: F1 2016
« Reply #7 on: June 27, 2017, 16:08:35 »
Jedini assist kojeg koristim je pit limiter, kojeg ću ugasit kad kroz par dana izvještim usporavanje pri ulazu u boks.

Limiter? Nije mi baš jasno zašto bi njega ugasio? Nećeš valjda kroz cijeli boks voziti sa strahom da li ćeš proći ograničenje brzine ili ne.

dynamyte 9

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 6
Re: F1 2016
« Reply #8 on: June 27, 2017, 19:22:36 »
Krivo sam napisao, radi se o pit assistu. To je u biti da bolid automatski uspori na 60mph pri ulazu u boks (prije linije).

Kranči 10

  • CROPES-ovac od 2009
  • Naj PES: 6
  • HŽV
Re: F1 2016
« Reply #9 on: June 27, 2017, 21:49:25 »
Aha.. ma dobro, brzo se to nauči. :)

Cuky 46

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2016
« Reply #10 on: June 28, 2017, 08:12:49 »
Ne znam mogu li se ti zadaci prenašati u FP2/FP3 (pretpostavljam da mogu), jer sam ih sve odradio u prvom treningu.


Možeš naravno. Može ti se dogoditi da je npr FP1 mokar, a prognoza za utrku suho... ne isplati se onda testirati potrošnju guma kad nećeš znat kako se hume za suho ponašaju jer ćeš taj zadatak raditi po kiši. Također, testiranje potrošnje guma. ti se isplati odraditi sa sve 3 komponente... dobiješ pred utrku puno preciznije prognoze trajanja guma i možeš preciznije odrediti taktiku.

Ja sam počeo karijeru sa McLarenom, prošao sam VN Singapura i već neko vrijeme nisam palio. ništa osim time trial... postalo je prevruće za dulje gejmanje uz staru vruću kantu :lol:

EDIT: A ovo su postavke + stanje u sezoni





EDIT2: Sad tek vidjeh ovaj dio
Dogodila mi se još jedna nikad viđena stvar u F1 igrama, Rosberg me obišao za krug :D

To se i meni nekoliko puta dogodilo sa McLarenom, a u Monaku sam zaostao čak 2 kruga...što je najtužnije nije bilo ni oštećenja ni viška ulazaka u boks...nego sam kod prvog ulaska u boks izašao na stazu taman iza 3-4 bolida koji su svoj stop već obavili i 10-ak krugova sam se mučio da ih prođem. Za to vrijeme Hamilton i Raikkonen su radili čuda i prošli nas za krug, a nakon što sam se pri jednom pokušaju pretjecanja uspio i izvrtiti nakon malo je Hamilton opet bio u retrovizoru.


EDIT3: Sad čekam da stigne plaća pa ću naručiti F1 2017 Special Edition tako da key dobijem čim izađe u 8. mjesecu. Special Edition je u odnosu na normalnu različita po tome što sadrži sve classic bolide (njih 12) dok će vlasnici "ne special" verzije biti bez McLarena iz 1988. kojeg će tek negdje kasnije moći kupiti.

A na CDKeys ima za kupnju po duplo nižoj cijeni nego na Steamu
http://www.cdkeys.com/pc/games/f1-2017-pc-steam-cd-key
« Last Edit: June 28, 2017, 10:28:12 by Cuky »

Kranči 10

  • CROPES-ovac od 2009
  • Naj PES: 6
  • HŽV
Re: F1 2016
« Reply #11 on: June 28, 2017, 16:59:20 »
Cuky u McLarenu? 



 :prcko:

Cuky 46

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2016
« Reply #12 on: June 28, 2017, 17:14:55 »
a uvijek vozim Ferrari pa rekoh nekog drugog...RB ne mogu smislit, Mercedes isto, drugi su mi nekako dosadni...pa onda McLaren...malo mi ih je žao, a i imaju unikatan zvuk

dynamyte 9

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 6
Re: F1 2016
« Reply #13 on: June 28, 2017, 18:32:43 »
Prva runda ispita je gotova, imam vremena pa sam odvezao i drugu utrku, Bahrein.


Šef tehnike me obavijestio da je nadogradnja bolida odrađena, te da će isti biti 6kg lakši odsada, bez utjecaja na ostale komponente.


FP1, 2,3

Na treninzima sam se fokusirao na R&D zadatke, te sam detaljno istestirao svaku komponentu guma kako bi za utrku mogao složiti najoptimalniju strategiju. Sva 3 dijela sam prošao ljubičasto :)

Vremena nisu bila bogzna kako dobra, podosta sam se mučio sa gripom u trećem sektoru staze. Setup bolida sam dorađivao mic po mic, dok nisam bio kako-tako zadovoljan. Sva 3 treninga sam završio iza 10. mjesta po vremenu.

Za sljedeću nadogradnju sam odabrao downforce, da mi pomogne pri potrošnji guma i gripu u zavojima.






Q

S obzirom da sam odvezao dosta krugova na treningu, očekivao sam 12.-15. mjesto u kvalifikacijama. Strategija mi je odvesti 2 brza kruga na Supersoftu pa u boks po novi par (ako ne budem zadovoljan vremenom), s obzirom da mi je planirana strategija za utrku Soft-Soft-Medium.

Izlazim na stazu, prvi krug odradim solidno, računam da će biti dovoljno za očekivano 12. mjesto. I onda se dogodi čudo, spojim odličan krug, skinem čak 9 desetinki sa vremena prvog kruga i postavim 3. vrijeme kvalifikacija sa 4 minute do kraja :o

Nisam ni sam vjerovao koliko sam dobar krug odvezao, sparkirao sam auto u boks i sačekao da vidim kako će sve završiti. Na kraju odlično 6. mjesto.








UTRKA - 29 KRUGOVA


Start prođe relativno čisto, s obzirom na prva 2 zavoja u Bahreinu. Izgubim jedno mjesto u gužvi, ali u trećem zavoju zaobiđem Bottasa i vratim ga.

Mercedesi otišli naprijed, a ja se vozim u vlakiću. Već na kraju 3. kruga ljudi kreću u bokseve, Supersoft se izgleda užasno brzo trošio svima osim meni. S obzirom da zbog starta u top10 nisam mogao odabrati gume na kojima ću startati, planirao sam strategiju Supersoft-Soft-Soft-Supersoft. Nekako sam uspio izdržati u dobrom ritmu i sa dobrim vremenima do 6. kruga, kada su gume jednostavno izgubile grip, te sam jedva ostao na stazi. Ulazim u boks kao drugi (svi ispred mene osim Rosberga su ušli u boks prije, Rosberg je ušao kad i ja), prelazim na Soft, izlazim kao 20. na stazu iza Vettela kojeg pretičem u drugoj DRS zoni.

Sljedećih par krugova pretičem sve oko sebe na svježijim gumama, čak i Ricciarda, Kimija koji su zapeli u gužvi iza sporijih bolida. Vozim odlična vremena ali nemam pojma koji sam na stazi, zbog toga što je svaki vozač na nekoj svojoj strategiji. Unatoč dobrim vremenima, potrošnje Soft guma nema, odlučujem odraditi još jedno zaustavljanje i preći na Medium. U 11. krugu kreće druga runda ulazaka u bokseve, sa 8. mjesta dođem na treće, skužim da sam u borbi za postolje jer svi imamo još jednom stati u boks.

Krug 16/29, već se polako mučim na gumama, Kimi mi u 2 kruga skine 2 sekunde, pošaljem pitwallu da me dočekaju na kraju kruga. U 2. sektoru prolazim kraj Rosberga kojem je krepao bolid. Ulazim u boks, izlazim na praznu stazu gdje se vozim do 24. kruga kada skužim da mi se Kimi opet približava, stao je po Soft gume u međuvremenu. Na svježim i mekšim gumama sam ga uspio zadržati 2 kruga, kada me uz DRS jednostavno prešišao. Zbog vožnje na rubu gume su mi otišle, U zadnjem sektoru zadnjeg kruga sam skoro izgubio i treće mjesto.


Prvi podij osiguran kombinacijom strategije i vožnje, bolje nisam mogao poželjeti. Timskog kolegu sam pretekao za puni krug tokom borbe sa Kimijem :)




articoka 8

  • CROPES-ovac od 2006
Re: F1 2016
« Reply #14 on: June 29, 2017, 15:00:59 »
Svratila baka jutros do mene :)
Trrbam pomoc vezano za onaj task gdje bi se trebale stedit gume. Gledo sam malo tutorijal, ali nista nisam pohvato. Ok, jasno mi je sto bi trebalo radit da se sacuvaju gume ali mi nije jasno kako. Barem ne u praksi. Stalno padnem na crveno, a ako se nekim cudom uspijem odrzat na zelenom tad mi je krug za 2, 3 sekunde sporiji od trazenog. Pa eto, dyno i cuky neki korisni savjet sto i kako?