Author Topic: F1 2014  (Read 4409 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2014
« Reply #30 on: October 27, 2014, 19:08:44 »
VN Belgije:
Trening je prošao kao i obično, uz test kakav sam već jednom imao (da trebam ostati unutar idealne putanje određeni postotak kruga). Kvalifikacije su također odrađene dominantno, bez ikakve drame i osvojen je novi pole. Jedina razlika je što sam vrijeme u Q2 postavio na prime gumama umjesto na option kao ostali tako da sam u utrku morao (planski je to bilo) startati na tvrđim gumama. Do bokseva sam dominirao, napravio skoro 7 sekundi prednosti, ali sam u zadnjem zavoju prije bokseva pogriješio i stigli su me. Nakon svih bokseva ostao sam na čelu i samo sam vozio mirno i pazio da ne pogriješim i da mi ne dođu unutar sekunde. Lagana pobjeda, 6. u prvenstvu.
Show content




VN Italije:
Trening sam ih jednostavno uništio, iako nisam vozio na jačim postavkama motora. Pokušavao sam stazu napadati do kraja, istraživao sam koliko mogu koju pasicu zajahati i ispalo je premoćno. U kvalifikacijama sam imao problema u Q2 jer nikako nisam mogao spojiti dobar krug, najčešće griješeći u 2. šikani. No na kraju sam se uspio sabrati i ostvariti novi pole, ovaj puta na Ferrarijevoj domaćoj stazi. Utrka je bila laganini krenula, bez puno drame i pritiskanja do bokseva. Krug prije bokseva sam išao najjače što sam mogao i nakon bokseva ostao vodeći sa 4 sekunde prednosti. Tad mi inžinjer kaže da bi kroz 10-ak minuta trebala početi kiša, što je samo nekoliko krugova prije kraja. Kako sam po kiši "maestralan" odmah sam prebacio na najjaču postavku motora i išao iskoristiti gorivo ušteđeno u prvom dijelu utrke. Kiša je počela lagano padati sredinom 9. kruga i samo sam čekao kada će trebati po intermediate gume. No kako se AI nije odlučivao na boks nisam ni ja išao, a usput sam i uspjevao zadržati nešto topline u gumama na vlažnoj stazi. Zadnji krug je doduše bio tlaka, jedva sam ostao na stazi i prednost od nekih 10-ak sekundi koju sam imao je pala na samo 2. na kraju utrke. No 4. uzastopna pobjeda je tu i to pobjeda pred domaćom publikom.
Show content




Nakon VN Italije dobio sam ponude Marussije i Caterhama. Marussia mi nudi mjesto prvog vozača i dali su mi rok za odgovor do prije zadnje utrke sezone. Caterham mi je nudio mjesto 2. vozača pa sam ih lagano odbio.


VN Singapura:
Ovo je staza koja mi ni u jednoj od Codemastersovih F1 igara nije išla, a tako je ostalo i ovdje. Trening je odrađen solidno, završio sam kao 3. Kao utjeha je ostalo to da sam odradio R&D test. U kvalifikacijama sam Q1 odradio odlično, dok sam u Q1 čekao da svi odrade da znam koliko trebam brzo odraditi. To mi se osvetilo jer sam išao raditi vrijeme u zadnji čas, a glupi Hulkenberg je kočio na pravcu točno pred menom te sam se zabio u njega i ostao bez prednjeg krila. 16. mjesto na startu. Utrka je bila pod pravim pljuskom, probio sam se do 10. mjesta nakon prvog sektora i onda na početku zadnjeg sektora kruga pogriješio, zaletio se u ogradu i ostao bez kotača te je utrka za mene bila gotova.
Show content




U prvenstvu mi se prednost malo istopila nakon odustajanja, ali je vodstvo zadržano. Nažalost, u konstruktorskom mi poretku Alonso baš i ne pomaže previše tako da je Mercedes povećao svoju prednost.
Show content


Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2014
« Reply #31 on: October 29, 2014, 00:03:47 »
Codemasters je na nekim stazama stvarno dobro pozicionirao replay kamere. Prva je fotka iz kvalifikacija u Japanu, druga je sa treninga u Rusiji


Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2014
« Reply #32 on: October 29, 2014, 18:43:39 »
VN Japana:
Trening je prošao već uobičajeno dominantno, u sređivanju setupa i upoznavanju staze. U Q1 i Q2 sam po suhome bio najbrži, a u Q3 je padala kiša pa nisam ni išao na stazu nego sam startao kao 10. U utrci je sve išlo po planu, vodstvo je bilo sigurno do 3 kruga prije kraja kada griješim u Degner 1 zavoju i onda posljedično izlijećem i razbijam se u Degner 2 zavoju te odustajem.
Show content



Nakon ove utrke dobio sam ponude Saubera i Toro Rossa. Toro Rosso sam odbio jer su mi nudili mjesto 2. vozača na što jednostavno ne pristajem, bar ne u tim manjim momčadima. Sauber je na čekanju jer mi je rok za odgovor do kraja sezone.


VN Rusije:
Trening je završen već standardno na 1. mjestu, ali ovaj puta je to bilo nešto bliže. Iako sam vozio pokoji krug na ovoj stazi još uvijek ju učim. Kvalifikacije su pokazale totalno drugu priču gdje sam jednostavno uništio protivnike sa skoro sekundom prednosti. U utrku sam krenuo loše i pretekao me Hamilton. prva 4 kruga smo se izmijenjivali na čelu, da bi u predzadnjem zavoju 4. kruga on pogriješio, ja to pokušao iskoristiti i završilo je tako da sam ga okrenuo. Dobio sam Drive Through kaznu koju odrađujem odmah u 5. krugu, dok u 6. krugu odlazim na promjenu guma i vraćam se na 11. mjestu. Nakon 7. kruga kada su svi AI vozači odradili bokseve bio sam 9. i tad sam krenuo napadati. Na početku zadnjeg kruga prelazim vodećeg Vettela i odnosim pobjedu.
Show content



Nakon ove utrke dobio sam i ponudu Ferrarija za produljenje ugovora te su se oni pridružili Sauberu i Marussiji na čekanje do kraja sezone.


U prvenstvu sam opet malo povećao prednost, no to je sve još daleko od sigurnog. Za konstruktorski naslov lagano gubim nadu jer su Mercedesi uredno iz utrke u utrku ispred Alonsa.
Show content


Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2014
« Reply #33 on: October 31, 2014, 15:21:38 »
malo sam napravio fail sa screenovima sa zadnje 3 utrke i poretka...uglavnom, završio sam na kraju na 3. mjestu u prvenstvu iza dva Mercedesa, dok smo momčadski završili na 2. mjestu također iza Mercedesa. Ovo je finalna statistika na kraju sezone



Na kraju nije bilo dobrih ponuda pa sam za sada i dalje u Ferrariju za slijedeću sezonu.

Promjene za 2. sezonu:
- težina podignuta sa Expert na Legend
- Database promjene koje sređuju da se na zadnjih nekoliko utrka koriste ispravne gume te da je Ferrari u 2. rangu bolida u igri, a Williams u 1. (dakle, Williams brži od Ferrarija kao u RL)
- dorade na AI-ju koji bi sada trebao raditi više grešaka, biti agresivniji i više napadati
« Last Edit: October 31, 2014, 18:53:39 by Cuky »

Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2014
« Reply #34 on: October 31, 2014, 21:41:57 »
nova sezona neće biti nimalo lagana (iako je to možda samo i do staze, na codemastersovim igrama mi Australija nikad nije ležala)...

VN Australije:
U treningu se nisam trudio pritiskati, više sam gledao na to da uhvatim ritam. Ritam baš i nisam uhvatio te sam završio 1,2 sekunde sporije od najbržeg. U kvalifikacijama sam u Q1 zaradio kaznu od 10 mjesta. Glupi Vettel je izlazio iz boksa i parkirao mi se na putanji u T1. Udario sam u njega i pobrao kaznu. Q1 sam jedva prošao i to sam morao koristiti soft gume jer na medium gumama jednostavno nisam imao brzine. U Q2 nisam nikako imao brzine te sam završio na 14. mjestu što je značilo start sa posljednjeg mjesta. Alonso u drugom Ferrariju je osvojio pole. U utrci sam se uspio na medium gumama probiti do 13. mjesta prije bokseva u koje sam otišao zadnji pošto sam jedini startao na medium gumama. Na soft gumama sam projurio, nadoknadio 2 mjesta jer su oba Mercedesa odustala te još jedno tako što je Vettel pogriješio i izletio u predzadnjem zavoju. Do kraja utrke uspjevam uhvatiti još 2 mjesta i završavam kao 8. Moram priznat da se još nikad nisam namučio kao u ovoj utrci. Svaki krug sam morao pritiskati, goriva sam jedva prišparao da uspijem doći do cilja i mislim da bi moglo biti napeto do kraja sezone.
Show content




U prvenstvu vozača situacija oslikava poredak sa utrke. U konstruktorskom poretku vodeći smo nakon prve utrke ispred McLarena i Williamsa.
Show content


Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2014
« Reply #35 on: November 10, 2014, 19:41:44 »
evo nakon par dana sa novim rezultatima...sezona se nastavila otprilike kako je i počela...

VN Malezije:
U treningu sam iznenadio sam sebe prvim mjestom iako je prednost bila gotovo nepostojeća. U kvalifikacijama sam ušao u Q3, probao 2 puta napraviti dobar krug no oba puta sam pogriješio i nisam uspio bolje od 10. mjesta. U utrci sam se dobro probio do 3. mjesta, no veselje je trajalo samo do prvih bokseva. Što zbog mojih sporijih ulaznih i izlaznih krugova što zbog toga što sam morao pričekat kolonu od 3 bolida da prođe pored mene pao sam na 12. mjesto. Do kraja sam se nekako uspio probiti do 7. mjesta i novih 6 bodova.
Show content




VN Bahraina:
Staza na kojoj sam obično brz ovaj puta mi je bila nesavladiv problem. U treningu sam bio tek 6. skoro sekundu sporiji od najbržeg, no to je možda i iz razloga što sam koristio samo Medium gume (dok su drugi koristili i Soft) te što sam koristio samo Lean postavku motora. U kvalifikacijama sam Q1 prošao bez problema, ali sam zato imao probelma u Q2 gdje nikako nisam uspjevao spojiti dobar krug. Na kraju 12. mjesto na startu. Za utrku odlučio sam krenuti na Medium gumama iako je većina krenula na Soft da probam možda drukčijom strategijom proći naprijed. Nakon bokseva bio sam na 4. mjestu ali sam na izlasku iz predzadnjeg zavoja malo jače nagazio pasicu, okrenuo se i razbio u zid te ostao bez bodova.
Show content




VN Kine:
Trening je počeo po poluoblačnom vremenu gdje sam radio aerodinamičke testove te uglavnom vozio na Medium gumama na kojima sam i postavio 4. vrijeme. Kasnije sam prešao na Soft, ali je počela padati kiša pa nije bilo smisla voziti dalje. Kako je i prognoza za utrku bila kiša nisam htio voziti na Intermediate ili Wet gumama kako bih imao nove za utrku. Kvalifikacije su bile okupane suncem te sam sa svojim kišnim setupom bio prespor da bih ušao u Q3 te sam se morao zadovoljiti 12. mjestom. Utrka je krenula po mokrom vremenu i svi smo startali na Intermediate gumama. Kroz gužvu u prvom krugu naprijed smo se izborili Alonso, Ricciardo i ja, dok su nešto više iza ostali Button, Hamilton i Bottas. Nekim čudom u ovoj sam utrci bio jedini koji nije niti jednom izletio sa staze, vjerojatno zahvaljujući kišnom setupu, dok su mi najopasniji konkurenti (sa kojima sam podosta mijenjao pozicije) otpali sami: Alonso prije bokseva zbog problema sa kočnicama te Ricciardo 4 kruga prije kraja zbog problema sa motorom. Na kraju sam ostvario laganu i po prednosti svoju najdominantniju pobjedu u ovoj karijeri te malo oživio svoju sezonu.
Show content




U prvenstvu nakon 4 utrke, od kojih su 3 bile poprilično loše za mene, držim 5. mjesto sa 23 boda manje od vodećeg Alonsa. U poretku konstruktora nalazimo se na 2. mjestu 9 bodova iza Mercedesa koji opet kreće naprijed.
Show content


Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2014
« Reply #36 on: November 27, 2014, 18:29:38 »
Ovo su 3 utrke koje sam odradio pred neko vrijeme pa se ne sjećam baš detalja da bih opisivao kao sve prethodne. Jedino se sjećam da sam u Kanadi veći dio utrke vodio, to zadržao i nakon bokseva ali sam onda zbog kontakta sa jednim koji je zaostajao cijeli krug (mislim da je bio Ericsson) dobio drive through kaznu.

Uglavnom, utrke su redom Španjolska, Monako i Kanada

Show content











Situacija u vozačkom prvenstvu nije prebajna za mene, ali sada slijedi nekoliko staza koje volim i koje mi idu (Red Bull Ring, Silverstone, Hockenheim, Hungaroring, Spa i Monza). Nadam se da ću tu uspjet oživit svoje prvenstvo i do kraja sezone onda ne kiksati kao u prošloj.
Show content


dynamyte 9

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 6
Re: F1 2014
« Reply #37 on: November 27, 2014, 19:20:28 »
ne znam kako možeš voljet Silverstone, meni se gadi :D

Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2014
« Reply #38 on: November 27, 2014, 19:31:54 »
ne sviđa mi se ovaj zadnji zavoj koji je tamo od 2011...ali ostatak staze mi je fenomenalan. Brzi zavoji (npr. Abbey, Copse i Stowe) u kojima ako ih pogodiš možeš zaradit puno vremena, a pogodit ih u milimetar iz kruga u krug, pogotovo na potrošenim gumama, bude zanimljiv izazov su mi najdraži. Jedino me živcira to što je skoro uvijek kiša :D

Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2014
« Reply #39 on: December 08, 2014, 14:55:37 »
VN Austrije:
U treningu sam imao odraditi test koji bi trebao donijeti poboljšanje trajanja motora. Nakon toga odradio sam na istim gumama 25 krugova (dok stvarno nije postalo nevozljivo) jer sam htio vidjeti koliko ih se može izgurati. Zatim sam stavio super-soft, ali nisam uspio spojiti niti jedan čisti krug na njima pa sam ostao na 9. mjestu.
U kvalifikacijama jednostavno nisam imao brzine. Bolid je bio dobar na pravcima i na kočenjima, ali sam imao puno problema u srednjem sektoru i predzadnjem zavoju gdje jednostavno na prednjem kraju nije bilo dovoljno gripa i morao sam čekati i čekati i čekati prije nego uspijem nagaziti na gas. Možda sam mogao dohvatiti 6. mjesto, ali bolje od toga teško.
U utrci sam poveo i vodio sve do kraja 7. kruga kad sam otišao u boks kad vodstvo preuzima Rosberg. Na kraju 8. kruga on ide u boks i vraća se manje od sekunde ispred mene. Pokušavam ga preteć, dodirujemo se i ja dobivam drive through kaznu nakon koje se vraćam na 9. mjestu. Na stazi prolazim Kvyata i Hulkenberga, dok još jedno mjesto zarađujem zbog odustajanja Hamiltona. Uglavnom, već 2. utrka zaredom gdje sam svojom greškom i kaznom izgubio sigurno 1. ili 2. mjesto
Show content




VN Velike Britanije:
Puno sam očekivao od utrke, pa sam ostao malo šokiran kada sam u treningu zaostao 1,6 sekundi za prvim iako sam pritiskao do kraja (jedino motor nisam koristio na najjačoj postavci). U kvalifikacije sam ušao sa setupom za suho (jer je prognoza za utrku bila suha), no dočekao me pljusak i nisam uspi proći niti kroz Q1. U utrci sam poprilično dobro krenuo, dohvatio 3. mjesto no nakon naguravanja sa Vettelom koji me pokušao preteći ja sam bio putnik prema ogradi i odustao.
Show content




VN Njemačke:
Prvih par minuta treninga je proteklo po suhom vremenu i tad sam odradio testiranje novog stražnjeg krila i postavio vrijeme koje je, kad je jednom pala kiša, ostalo kao najbolje vrijeme treninga. Prvi dio kvalifikacija sam prošao bez poteškoća po suhom, dok sam u drugom dijelu vidio da je staza suha i čekao da prođe ponešto vremena kako bi bila manja gužva na stazi. Kad sam odlučio krenuti već je padala kiša i jednostavno nije bilo moguće proći u Q3. U utrci sam krenuo opet jako dobro, držao 5. mjesto ali sam kod ulaska u boks pobrao zid koji odvaja stazu od boksa i odustao.
Show content




Situacija u prvenstvu je daleko od dobre, uspjeha jednostavno nema...Očekivao sam da će biti teže kad sam na početku sezone podigao težinu, ali nisam očekivao da će biti ovoliko teže. Za slijedeću sezonu ću sigurno trajanje utrke podignuti sa 25% na 50% jer u ovim kratkima treba pritiskati cijelo vrijeme, nema taktiziranja, a najmanja pogreška odnosi rezultate.
Show content




Nakon VN Njemačke dobio sam neočekivanu ponudu koju sam prihvatio te počevši sa VN Mađarske nastupam u novim bojama

Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2014
« Reply #40 on: December 23, 2014, 13:20:06 »
Skupila se koja utrka u ova dva tjedna...pa evo redom

VN Mađarske:
Solidan debi za Red Bull iako sam nakon treninga očekivao bolji rezultat. U kvalifikacijama sam kiksao i u utrci nisam uspio nadoknaditi za bolje od 5. mjesta
Show content




VN Belgije:
U Belgiji sam imao problema jer nisam uspio naći dobar kompromis između brzine na dugim pravcima u prvom i trećem sektoru te brzine u dugim zavojima kroz srednji sektor. Onaj setup koji sam složio...na kraju nisam imao brzine ni u jednom dijelu staze. Razočaravajuće kvalifikacije donekle su popravljene odličnim startom i na kraju osvojen prvo podij sa RB-om
Show content




VN Italije:
Na ovu utrku sam išao bez velikih očekivanja poučen lošim iskustvima iz Belgije. Trening i kvalifikacije su samo učvrstili taj pesimizam, no odličan start, agresivna vožnja i dobra taktika donijeli su još jedan podij u RB-u
Show content




VN Singapura:
Staza koja mi obično ne leži najbolje, a trening i kišne kvalifikacije su to još jednom potvrdili. U utrku startam odlično, koristim gužvu u 4. zavoju i probijam se do 2. mjesta, 3 sec iza Buttona. Kroz slijedećih nekoliko krugova nižem najbrža vremena i uskoro pretječem Buttona. Došlo je vrijeme za bokseve, sve lijepo odrađeno no kod izlaska očešao sam zid i to me gurnulo preko linije na izlazu iz boksa te sam dobio Drive Through kaznu nakon koje sam pao na 9. mjesto. Uspio sam se probiti do 6. mjesta, no za više je nedostajalo krugova i brzine.
Show content




VN Japana:
Trening je bio neinteresantan, opet sam imao problema sa pronalaženjem odgovarajućeg setupa. U kvalifikacijama sam gurao dobro do Q3 kad je počela kiša i nisam imao volje voziti pa sam startao 10. U utrci odličan start donio mi je 3. mjesto iza oba Mercedesa, no uspjeli su mi već u tom 1. krugu pobjeći na 2-3 sekunde. U zadnjem zavoju Hamilton izlijeće i na stazu dolazi SC, a nakon par krugova iza SC-a na restartu pretječem Rosberga sa vanjske strane u T1. Kroz bokseve se ništa nije promijenilo osim što je Rosberg pao niže, a ja sam iako očito sporiji od konkurencije pribranom defanzivnom vožnjom ostvario prvu pobjedu u Red Bullu.
Show content




Nakon VN Japana pojavile su se priče o mom mogućem odlasku iz Red Bulla



VN Rusije:
U treningu sam totalno izdominirao jer mi ova staza jednostavno odgovara, a ni AI nije pretjerano najbolji na njoj. U kvalifikacijama šok: vozim izlazni krug iz boksa da bih odradio leteći krug, pripremim se, oko mene nigdje nikog i po prelasku startne linije poruka da sam odradio ilegalno pretjecanje i da sam diskvalificiran iz Q2 te da imam 10 mjesta kazne za start, što znači start sa zadnjeg mjesta. U utrci se uspjevam probiti do 4. mjesta, no brzine za bilo što više nije bilo.
Show content




Poredak u prvenstvu nakon VN Rusije:
Show content



Priče o mom odlasku iz RB-a se nastavljaju i nakon VN Rusije:

Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2014
« Reply #41 on: December 26, 2014, 14:20:56 »
Odradio sam i zadnje 3 utrke sezone u kojima sam sakupio ukupno 0 bodova. Imao sam se namjeru truditi što bolje završiti sezonu, no nakon incidenta u SAD-u sam izgubio volju i samo sam požurio završiti.


VN SAD-a:
Sve je krenulo super, cijeli vikend sam bio konkurentan do Q3 kada nisam uspio niti jedan čisti krug spojiti. U utrci sam krenuo odlično, nakon 2 kruga sam bio na 2. mjestu i borio se puna 3 kruga sa Alonsom za vodeću poziciju koju sam konačno i uhvatio. Došlo je vrijeme za bokseve, ja uđem u boks i dođe mi poruka da sam diskvalificiran :zbunjen:
Show content




VN Brazila:
Trening nisam vozio, u kvalama se nisam ni trudio...u utrci sam dobro krenuo, ali sam se po kiši nakon 3 kruga sprijateljio sa zidom.
Show content




Prije utrke u Abu Dhabiju potvrđene su priče o mojoj budućnosti:



VN Abu Dhabija:
Na treningu sam izdominirao, dok u kvalifikacijama opet nisam u Q3 uspio spojiti krug bez greške. U utrci sam odustao jer nisam imao volje :D
Show content




Konačno stanje na kraju sezone:
Show content



Moja statistika nakon 2 odrađene sezone:



Sezona u fotkama...po jedna sa svake utrke:
Show content




















Nakon što je sezona završila u Abu Dhabiju sam odradio i prvu vožnju za novu momčad:

dynamyte 9

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 6
Re: F1 2014
« Reply #42 on: February 08, 2015, 16:55:17 »
u stanu sam ostao bez interneta na 3 dana, u kojima sam odvezao 10-12 utrka, i naravno SS-ove sam slučajno izbrisao :D

Kako stoje stvari kod mene: Nakon sjajnih vožnji u Caterhamu i ostvarenih 49 bodova u prvih 10 utrka dobivam ponudu Saubera koju prihvaćam. Prva utrka Hungaroring, kvalificiram se kao 10. ali sjajnom vožnjom (i uz malo sreće, u jednom trenutku sam prošao kraj Masse i Alonsa koji su bili sa strane na travi) dolazim do 2. mjesta i najboljeg rezultata dosada. Mislim si dobro, vrijeme je da podesim težinu, i pomičem ju na težinu više što je Intermediate.

Sljedeće dvije utrke - Spa i Monza, meni dvije najdraže staze na kojima sam odvozio 1000+ krugova u svakakvim F1 igrama, tu uništavam sve sa vremenima po krugu bržima za sekundu i više od svih ostalih. Mislim si dobro, to su mi dvije staze koje zaista znam odvest pa su zato rezultati takvi.

No, sljedeća utrka je Singapur, meni jedna od najmržih staza. Nastavlja se moja dominacija te upisujem hat-trick pole+pobjeda. Nakon toga prebacujem težinu na Professional.

Utrka u Japanu, naizgled sve ide po starom, trening i Q1 završavam na prvom mjestu. No onda pada kiša, kvalificiram se kao 10., u utrci dolazim na kraju do 6. mjesta.

Rusija - odrađujem R&D bez problema, sa zaista odličnim vožnjama (kvalifikacijsko vrijeme 1:44, rekord staze je 1:40), opet metem sve sa staze bez problema, mislim si kako sam zadovoljan razvitkom svoje vozačke sposobnosti.

SAD - Kišne kvalifikacije, uspjevam doći tek do 7. mjesta, tim je razočaran (vozim Sauber pobogu :stupid:). Na startu utrke prolazim dvojicu, oba Mercedesa, Alonso i Vettel se voze u vlakiću a ja na 3-4s iza njih konstantno. Ulazim u boks krug prije predviđenog jer sam osjetio da su se gume jako potrošile, radim dobar izlazni krug i probijam se na prvo mjesto koje do kraja (uz manje poteškoće) uspjevam zadržati. Peta pobjeda u prvoj sezoni i oboren rekord za broj istih kod rookie vozača! Nakon utrke stiže ponuda Ferrarija koju prihvaćam, te podešavam nivo težine na Expert.

Brazil - na treningu ostvarujem 12. najbrže vrijeme sa 2.5s zaostatka za Hamiltonom, mislim si da sam napokon našao težinu koja mi odgovara. U kvalifikacijama se nekako provučem do 3. runde u kojoj padne pljusak, te se uspijevam kvalificirati na odlično 2. mjesto! Na startu prestižem Rosberga, no jednostavno je bio prebrz te me je u 4. krugu zaobišao. Kroz boksove gubim mjesto i od Ricciarda, vozim se na 3. mjestu sam do 2 kruga prije kraja kad me stižu Ferrariji, Vettel i ekipa. Na kraju uz užasno mučenje ) i to što AI ne zna vozit izvan idealne putanje pa koči usred preticanja da se vrati na nju) uspijevam zadržati 3. mjesto, što me je učvrstilo na 3. mjestu u poretku vozača prije zadnje utrke u Abu Dhabiju.

Poredak utrku prije kraja prvenstva:






Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2014
« Reply #43 on: February 09, 2015, 14:57:42 »
probaj ostati na istoj težini na početku slijedeće sezone i bit će ti teže. Igra je napravljena (zbog lijenosti Codemastersa da nešto mijenjaju, lakše je samo svake godine malo ušminkati i prodati pod novo) tako da AI cijelu sezonu ima bolid sa svim nadogradnjama već na njemu (onaj R&D što ti odrađuješ kroz sezonu; bolidi su im cijele sezone kao tebi u npr. time trial modu) dok ti počneš bez dosta tih nadogradnji i kako u toku sezone ispunjavaš R&D uvijete te nadogradnje dobivaš i bolid je performansama sve bliži onima AI vozača. Na početku slijedeće sezone nadogradnje ti se opet resetiraju i opet ti krećeš iz početka. Zato ja npr. nikako ne mogu upisati dobre rezultate u Australiji koja mi je jedna od najdražih staza i na kojoj imam vjerojatno najviše odvezenih krugova u Codemastersovim F1 igrama, dok npr. staza koju mrzim (Abu Dhabi) mi uvijek nekako bude naklonjena rezultatima, osim ako sam ne kiksam.


Inače, ja sam svoj save zbrljao (čitaj: išao brisati save jedne igre, a obrisao save za F1) tako da me čeka početak iz početka. Još ću vidjeti sa kojom momčadi

dynamyte 9

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 6
Re: F1 2014
« Reply #44 on: February 09, 2015, 18:48:53 »
dogodile su se dvije stvari koje će me dosta udaljit od igre...

1) zadnja utrka sezone, Abu Dhabi. prođem kroz prvu rundu kvalifikacija, u drugoj imam 11. vrijeme sa 0.022s zaostatka za Magnussenom. Na startu se klasično probijem, dođem do 6. mjesta, vozim se u grupici sa Bottasom i Kimijem.  u 6. krugu ulazim u boks (kao što je i planirano), ekipa zamjeni gume, ja pijem vodu za to vrijeme jer imam pit assist uključen. Odložim ja vodu, pogledam u ekran i izbeknem se, umjesto da sa mekših promjene na tvrđe gume (igram na 25% utrke pa se radi samo 1 pitstop) oni meni stave JOŠ JEDNE MEKŠE! I tako se vozim 4 kruga kao divljak dok nisam počeo gubit grip, i uđem (prisilno) na promjenu guma, izlazim iz boksa kao 15... Do kraja sam uspio proći Sutila i 2 Force Indie na friškim gumama (iako tvrdim). Jako sam razočaran ovime jer nema nikakvog smisla, nisam nigdje ništa mijenjao.

2) Mislim si nema veze, idem bar odradit trening u Australiji da se priviknem malo na bolid (prihvatio sam ponudu Ferrarija pred par utrka). Upalim novu sezonu, izbaci mi one rezultate bla bla, prođem kraj toga i igra počne učitavat Sauberov intro. NOVU SEZONU NASTAVLJAM U SAUBERU IAKO SAM PRIHVATIO FERRARIJEVU PONUDU!


Nakon ovog sam skroz naskroz izgubio volju za igrom... Ne smeta mi vozit u slabijem bolidu, smeta mi što je igra očito prepuna kojekakvih iritirajućih bugova. Npr prije nego sam prihvatio ponudu Ferrarija sam otišao odvest jednu utrku kao Ferrari čisto da vidim paše li mi bolid (npr RB mi nikako ne paše, jako sam spor), i u 4. krugu VN SAD-a sam dobio kaznu zbog, prema igri, čestog siječenja zavoja kada sam se malo jače prevezao preko pasice u 1. zavoju. Treba napomenuti da sam prije toga vozio čistu utrku bez da sam igdje izašao sa staze ili presjekao zavoj.  Codemasters :stupid: