Author Topic: F1 2014  (Read 4408 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2014
« Reply #15 on: October 20, 2014, 21:07:38 »
Vozim ja trening prije kvalifikacija u Monaku, gledam svoja posla...kad odjednom Grosjeana uhvatila nostalgija pa ponovio nešto što je redovito radio 2012.




dynamyte 9

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 6
Re: F1 2014
« Reply #16 on: October 21, 2014, 18:45:25 »
sudeći po sistemu kažnjavanja u igri, ti si dobio kaznu :D

Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2014
« Reply #17 on: October 21, 2014, 20:11:35 »
jesam...šuplju gumu. Vidjet ćeš kasnije kad odradim još jednu utrku pa stavim rezultate kako je završila utrka...samo ću reć da je Force India odnijela pobjedu :D

Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2014
« Reply #18 on: October 21, 2014, 22:55:14 »
Znači odrađene su još 3 utrke...

Monako:
U Monaku sam nastavio sa lošim nizom započetim još u Kini. U treningu solidno 3. mjesto iako se nisam ni trudio hvatati vrijeme jer sam bio zaokupljen testiranjem novih kočnica gdje sam trebao u određenom vremenu (nekih 5-6 sekundi sporije od ovog koje sam odradio u treningu) proći krug i istovremeno barem 21,5% kruga provesti kočeći. Moram li uopće pričati da sam u 10-ak pokušaja uglavnom zadovoljavao samo jedan uvijet pa sam morao ponavljati. Doduše u jednom sam pokušaju bio vrlo blizu, ali se pojavio Grosjean pa sam morao ponavljati (i još izgubio 1 set guma jer mi je tu probio)...U Q1 sam bio najbrži i činilo se da bi mogao doći prekid crnog niza, ali prevario sam se. U Q2 sam postavio 12. vrijeme i u 2. pokušaju iako sam imao puno bolje vrijeme naletio sam na 2 sporija bolida i izgubio vremena. Utrka...eh utrka je bila ludnica. Odmah na početku sam se u gužvi u prvom zavoju i hairpinu prije tunela probio na 5. mjesto. Na mjestu gdje me pobrao Grosjean u treningu sudaraju se međusobno Rosberg i Vettel i eto me već na 3. mjestu. Odmah i Hamilton ide u boks jer je probio gumu i tako se ja na kraju 1. kruga nalazim na 2. mjestu 10 sekundi iza Alonsa. U 3. krugu razbija se i Alonso te na stazu dolazi SC. Ja odlazim u boks, mijenjam gume i vraćam se na 3. mjesto, a u utrci nas je ostalo još 11. Nakon SC-a ispred mene se na izlazu iz tunela razbijaju Ricciardo i Ericsson (koji je usput bio i krug iza), ja ih ne uspjevam izbjeć i ostajem bez prednjeg krila. Bez krila nisam uspio zakočiti, siječem šikanu i dobivam diskvalifikaciju.
Show content





Kanada:
Staza na kojoj sam u 2013 ostvario prvi pole position i prvu pobjedu sa Sauberom pa sam s pravom očekivao odličan rezultat. U treningu sam bio jedini koji nije koristio super-soft gume i svejedno sam bio pola sekunde brži od najbliže pratnje. Pun optimizma krenuh u kvalifikacije, kad ono poplava. Uspio sam jedva proći u Q2 gdje nisam ni imao volje uopće izlaziti na stazu tako da sam morao startati kao 16. Na startu sam dobro krenuo, nakon 3 kruga bio 5. i držao se 1-2 sekunde od grupice ispred. Odlazim u boks krug prije svih i nakon što su vodeći otišli u boks nalazim se na 2. mjestu manje od sekunde iza Hamiltona. Uspjevam se tako držati oko 0,5-1,3 sekunde od Hamiltona ali nikako ne uspjevam na DRS detekciji biti unutar sekunde da dobijem DRS. 4 kruga prije kraja odustajem od potjere za Hamiltonom jer su gume već bile dosta potrošene i nisam htio izgubiti 2. mjesto.
Show content




Austrija:
Trening sam opet odradio dominantno iako sam opet bio jedini koji nije koristio super-soft gume. Usput sam odradio i test gdje sam morao u zadanom vremenu odraditi krug s time da barem 85% kruga moram biti unutar 3,5m od idealne linije. Na moje iznenađenje taj krug je bio ovo najbolje vrijeme treninga, dok je rezultat bio 100% unutar idealne linije. Kvalifikacije su bile solidne. Q1 sam bio daleko najbrži, u Q2 sam bio 3. ali sam vrijeme odradio na super-soft gumama i to taman kad je počela lagana kišica. U Q3 smo vozili na intermediate gumama i morao sam se zadovoljiti 5. mjestom. U utrci se do 2. zavoja probijam na 1. mjesto i držim se oko 1,5 sekundi ispred ekipe. 3 kruga prije bokseva krećem pritiskati i kad sam ulazio u boks imao sam prednost od 7 sekundi ispred Hamiltona. Iz boksa se vraćam na 3. mjesto, ali samo za krug dok i ostatak nije odradio bokseve kad ja opet dolazim na čelo sa prednošću od 9 sekundi. Zadnjih 5 krugova sam iz kruga u krug sve više popuštao ritam kako nebih nepotrebno pogriješio i tako sam stigao do svoje 3. pobjede u sezoni.
Show content




Situacija u prvenstvu je bolja nego što sam očekivao da će biti, pogotovo nakon 3 uzastopne utrke ispunjene problemima. Nadam se da ću dalje nastaviti sličnim tempom i da ću uspjeti u borbi za naslov biti do samog kraja.
Show content


dynamyte 9

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 6
Re: F1 2014
« Reply #19 on: October 22, 2014, 11:13:24 »
Eto i ja sam krenuo sa igranjem, igram na gamepadu pa će mi trebat neko vrijeme da se priviknem na doziranje gasa u zavojima/na startu... Prvo što sam upalio nakon ulaska u igru je Evaluation test, nakon kojeg mi je igra postavila recommended difficulty na Easy (s obzirom da je taj "test" bio prvi krug koji sam odvezao u igri, nisam ništa bolje ni očekivao). Nakon toga sam difficulty stvarno pošaltao na Easy, i upalio trening na Monzi (postavke su mi kao kod Cuksona, samo je mjenjač automatski). Nakon 10-tak krugova sam otišao na kvale gdje sam jedva uspio nadmašit Hamiltona, a u utrci na 5 krugova sam pokidao konkurenciju i postavio skroz solidno vrijeme kruga:

Show content


Nakon tih prvih 30-tak minuta igranja stekao sam puno bolji dojam o ovogodišnjoj igri nego o prethodnima, bar što se tiče osjećaja vožnje... Sve u svemu, bit će zanimljivo uhodavat se polagano u vožnju sa ručnim mjenjačem :D

Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2014
« Reply #20 on: October 22, 2014, 13:34:10 »
vjeruj mi, sa ručnim se mjenjačem puno lakše možeš prilagoditi svojem stilu vožnje...vozio sam par krugova sa ručnim mjenjačem i uključenim "predloženim" brzinama (ispisuju se na HUD-u pored brzine u kojoj jesi) i često puta u zavojima gdje mi je predložena npr. 3 brzina ja bih prošao u 4-5 i osjećao se puno sigurnije i brže nego u toj predloženoj.

dynamyte 9

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 6
Re: F1 2014
« Reply #21 on: October 22, 2014, 15:20:52 »
ma sve to stoji, ali nisam još nijednom nijednu igru igrao sa ručnim mjenjačem... probao sam još davno na rfactoru vozit par krugova na spa, bilo je dosta loše :D idem lagano, prvo moram steć još osjećaja za gas, kočnice itd.

budući da mi na easy nije bilo izazovno, pojačao sam difficulty na Intermediate i krenuo Carrer u Caterhamu na 25% duljine utrke. u Australiji sam završio 19. u kvalama, a u utrci me u prvom zavoju lupio Bianchi i zaradio drive-through, dok sam se ja provukao samo sa time da sam izgubio nešto vremena. na kraju sam završio 21., s time da me vodeći Hamilton prestigao za puni krug :D

Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2014
« Reply #22 on: October 22, 2014, 17:38:43 »
ja imam namjeru na kraju ove sezone, bez obzira osvojim li naslov, promijeniti momčad i povećati na najveću težinu...za sada je teško donekle na jedan krug, ali kad se treba boriti onda je AI popustljiv...po videima koje vidim na youtube na Legend težini su ne toliko popustljivi.

Bull 7

  • CROPES-ovac od 2011
  • Naj PES: 2015
  • Nema predaje!
Re: F1 2014
« Reply #23 on: October 22, 2014, 18:37:17 »
ja krenuo u toru rossu danas, zasad isto automatic dok se malo ne priviknem na igru, ali zasad sam zadovoljan, grafika je ok, sama igra ok, bolja od 13, tak da vidjet cemo, u australiji zavrsio 15 s 2 kazne :( ali idemo dalje

dynamyte 9

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 6
Re: F1 2014
« Reply #24 on: October 22, 2014, 19:04:42 »
PAPARAAAPAPAPAPAPA :D

povijesni uspjeh Caterhama! Kvalifikacije su prošle odlično, nekako sam završio na 13. mjestu. U prvih par zavoja sam standardno nadoknadio nekoliko mjesta (smiješno je koliko se AI boji paralelne vožnje po cesti), i došao na 7. mjesto iza Vettela kojeg pretičem u predzadnjem zavoju. Taj krug obojica ulazimo u boks, izlazimo u istom redoslijedu i vozimo odlična 2 kruga. 3 kruga prije kraja Alonso se iskrenuo ili nešto (ne znam točno, odjednom smo nasred staze prošli kraj njega) pa dolazim na 5. mjesto koje uspjevam zadržati na jedvite jade i uz puno vožnje na knap, sakupljajući kolonicu od 7 vozila iza sebe :D


Show content

Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2014
« Reply #25 on: October 22, 2014, 19:43:50 »
a u prvih par zavoja se AI boji na bilo kojoj težini, kasnije se boje samo na lakšim ili na težim ako su na pogrešnoj liniji. Btw, čisto da vidiš razliku u AI-ju, usporedi najbolje vrijeme tvoje utrke (Hamilton 1:40.475) i moje u Bahrainu (Hamilton 1:36.605)

dynamyte 9

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 6
Re: F1 2014
« Reply #26 on: October 22, 2014, 19:48:32 »
je pa znam da vozim loše, ne moraš mi to isticat :P

Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2014
« Reply #27 on: October 22, 2014, 20:17:48 »
pa vozio sam i ja na početku loše, nisam mogao cijeli krug ostat na stazi... a sad je evo bolje

Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2014
« Reply #28 on: October 23, 2014, 22:09:21 »
Odradih još 2 utrke...

Velika Britanija:
Trening je odrađen dominantno i to po mokrom (tek zadnjih par minuta kad nisam vozio je došlo sunce) što me iznenadilo. U kvalifikacijama po oblačnom vremenu i hladnoj stazi nisam uspjevao baš najbolje ugrijati gume pa sam na jedvite jade ostvario svoj prvi pole position. Utrka je krenula fenomenalno, vodio sam nakon 5 krugova i u 6. krugu sam trebao ići u boks. Na izlasku iz nekadašnjeg zadnjeg zavoja (ovaj koji je na SS-ovima sa rezultatima) sam otišao malo široko, dotaknuo pijesak i udario u ogradu desno (gdje se prije ulazilo u boks) te ostao bez prednjeg krila i probušio prednju lijevu gumu. Pola kruga sam se jedva vukao i prije nego sam ušao u boks sam pao na 13. mjesto. Kasnije dobrom vožnjom i činjenicom da su ispred mene bili sporiji bolidi uspio sam doći do 8. pozicije.
Show content




Njemačka:
Na treningu sam prvo morao testirati novo prednje krilo, ono što sam trebao odraditi sam odradio ali mi je pred kvalifikacije inžinjer rekao da je to novo prednje krilo promašaj i da moraju još poraditi na njemu. Najbolje vrijeme sam postavio malo prije nego je počela kiša tako da me nitko nije uspio stić. U kvalifikacijama sam prve dvije runde sigurno prošao, obje na soft gumama. U Q3 sam stavio super-soft i dominantno si osigurao drugi pole za redom. Utrka je provela jednostavnom kontrolom utrke, iako sam startao na soft gumama pošto sam na njima postavio vrijeme u Q2. Kad sam ušao u boks vratio sam se natrag 1,2 sekunde iza Rosberga koji je bio 2 sekunde iza Hamiltona, ali oboje su bili na soft gumama, a ja na super-soft i bez poteškoća uz pomoć DRS-a riješavam obojicu unutar 2 kruga te uz to još postavljam i najbrži krug. Do kraja utrke štedio sam motor i pazio da si ne uništim gume te upisah svoj prvi hat-trick (pole, naj krug i pobjeda).
Show content




Situacija u prvenstvu se poprilično komplicira s obzirom da smo prva trojica unutar 4 boda. Ako nastavim ovim tempom do kraja možda uspijemo i zapapriti Mercedesu u poretku konstruktora.
Show content



Nakon utrke sam još dobio i ponudu od Red Bulla da vozim za njih. Pošto sam rekao već da imam namjeru na kraju sezone promijeniti ekipu zamalo sam prihvatio, ali sam onda pročitao da oni žele da vozim za njih već od slijedeće utrke što mi nije dolazilo u obzir tako da sam ih odbio.

Cuky 45

  • *
  • CROPES-ovac od 2008
  • Naj PES: 2015
  • d'oh!!
Re: F1 2014
« Reply #29 on: October 25, 2014, 00:38:24 »
Danas samo jedna utrka, VN Mađarske, ali zato donosim fotku iz mog najbržeg kruga u kvalifikacijama koji je bio dostatan za 2. poziciju. Baš nekako ova slika izgleda kao da je bolid na rubu i da juri :) (isprike na slaboj kvaliteti, komp mi je trul)



VN Mađarske:
Trening odrađen uobičajeno dominantno, odradio sam krugove i na soft i na medium gumama, ali nisam koristio niti jednu postavku motora osim najslabiju jer je ovome motoru ovo već 6. utrka pa sam ga čuvao za važnije krugove, a u Belgiji ću montirati novi. Kvalifikacije su bile solidne, pazio sam na to da u Q2 ne uništim previše gume na kojima ostvarim najbolje vrijeme jer na njima moram startati utrku. U Q3 nisam baš uspio povezati krug bez pogreške i završih kao 2. Utrka je startala po lijepom sunčanom vremenu, a ja sam odmah na startu preuzeo vodstvo. Izgubio sam ga na krug kad sam otišao u boks, no vraćam se taman za dužinu bolida ispred Rosberga. 5 krugova prije kraja počela je kiša, isprva lagano. Imao sam namjeru riskirati i ostati na stazi, ali su se nakon krug i pol gume toliko ohladile da više nije bilo moguće voziti na njima pa sam otišao po Intermediate gume. AI je imao istu namjeru pa su i kompletno svi AI vozači otišli u boks u tom krugu. Vraćam se na čelo, ali bolid nije bio pripremljen za kišu i zadnja 2-3 kruga muku mučim da ostanem naprijed što na kraju i uspijevam.
Show content




U prvenstvu sam ovom pobjedom, svojom 5. u sezoni, izbio na čelo poretka sa 5 bodova više od Rosberga, dok smo se kao momčad približili Mercedesu na samo 21 bod.
Show content



Također, dobio sam i ponudu Mercedesa, ali baš kao i RB htjeli su odmah da nastupam za njih, dok ja želim završiti sezonu sa Ferrarijem pa sam ih odbio.